Nu kommer det

Regnet alltså, jag sitter här i soffan med altandörren öppen och hör vinden vina allt mer och mer i träden utanför. Är det verkligen juli och inte oktober? Himmlens ljusgråa nyans byts sakta men säkert ut mot en allt mer stålgrå nyans. Regnet är på väg. Om det nu ska regna så kan det väl ialla fall kompanjeras av ett rejält åskväder. Jag är livrädd men rädslan i kombination med att det faktiskt är mysigt med ljuden av vind, regn och åska gör att det ändå är med skräckblandad förtjusning jag sitter som åskådare till ett av moder naturs mäktigaste skådespel.

Och vi som ska till att grilla :(


Kommentarer
Postat av: Malin Lj

Spännande att ni snart har ert RUL:)



Hittills är jag helnöjd med vagnen vi köpte! Får väl se sen när vi börjar använda den. Kanske upptäcker nåt vi inte gillar, eller så gillar vi den ännu mer:) Kommer nog skriva om det då, annars får du fråga igen. Hur mår du annars? Kram

2009-07-09 @ 19:24:55
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Malin Lj

Haha ja inte lär Sparkikus frysa iaf:) Hehe, det är nåt med killar och Ramones tydligen;)



Aha, skönt att de håller koll på dig o pyret så allt står rätt till där inne:) Och lite lyxigt att ha fått se allt så tidigt också!!



Tack! Ser fram emot bilder på din mage snart. Gärna hela dig, känner väl knappt igen dig längre!?:) Kramkram

2009-07-11 @ 00:26:25
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0