Overkligt

Helt sjukt, jag tror jag kände ärtan sparka i går kväll men jag kan ju inte vara säker, men häftigt var det!

Det händer så grymt mycket just nu, inte bara med min kropp utan runt omkring mig.
Jobbar ju som jag skrev tidigare ute på Norrbyskär på KFUM´s kursgård. Är i köket och donar hela dagarna, när jag inte har ledigt och sover. Är fruktansvärt slitsamt, men roligt. Känner dock av foglossningarna efter åtta till tolv timmar i köket så jag är inte så jätte alert på kvällarna.

Vad har hänt mer? Vi flyttade förra veckan, eller rättare sagt Magnus och pappa flyttade, Mona städade ur lägenheten och jag packade upp i nya. Ett väloljat maskineri med andra ord  :)

Nä nu är klockan snart 21 och det är kvällsfika dags på gården :)

Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0