Förlossningen



Sitter och väntar på att M ska komma hem och hämta mig. Min fredag kväll som jag tänkt spendera på sofflocket får nu inledas på förlossningen. I förra veckan hade jag höga nivåer av äggvita i urinen. BM sa att jag skulle ringa om något blev "fel", de sista dygnet har jag haft "huggande" smärtor i övre delen av livmodern. Känns inte alls som samandragningarna jag haft tidigare utan det gör ont och är obehagligt. Ringde i alla fall förlossningen nyss och de tyckte jag skulle ta mig dit för en koll. Hon frågade en massa frågor om hur jag mått sista dagarna och på grund av förkylningen var det lite svårt att svara på om jag kännt mig tungskallig och dylikt då jag nästan jämt gör det när jag blir förkyld. Aja uppdatering följer =) Nu ska jag peta i mig en macka och packa med lite frukt och nån dricka, sköterskan på förlossningen rekomenderade mig att äta Innan jag for dit, lovande, no

Kommentarer
Postat av: Tella

du kanske blir igångsatt om det är havandeskapsförgiftning..

shi, du kanske har bebis snart.. Hoppas allt går bra! kram

2009-10-16 @ 18:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0