Ingen tvekan om saken..



..att jag och M hör ihop. Just nu lallar han runt i lägenheten i sina vita långkalsonger och nynnar, med sin falska tonsäkerhet,  I´m still fighting for hope and glory... nananannanana. Vem skulle kunna passa bättre ihop med mig än denna man med stor M? Tur jag har snärjt han på riktigt nu med unge och allt, ska bara lura med han till stadshuset nån dag framöver och göra Ärtan till en äktaunge istället för en bastard. Men med föräldrar som hade ett shot gun wedding när M döptes vid 6 månaders ålder så sitter nog oviljan i generna :)
Ni lär ju märka om jag lyckas "lura" i han i en kostym och en ring, annars blir det väl till att traska in  hos sociala och skriva under faderskapsintyget, för det har vi inte gjort än :S  Om nu ett papper gör en sambo till make och en man till pappa.. I lagens ögon är det så, så vi rättar oss efter det byråkratiska samhälle vi lever i och ställer oss i väntkön på sociala endera dagen, även om jag hellre kliver in på stadshuset med två vittnen och skriver under en äktenskapslicens :)

Kanske detta vore något som bröllops kort? Jonatan får då gärna knäppa dem om det blir tal om några =)


Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll gumman..Söt bild..Allt är bra med mig & haft en skön dag..Ha e skön & mysig kväll med din kära kram kram

2009-10-13 @ 21:42:36
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nina

förstår att ni är nöjda. dem är sjukt fina!



hoppas det går bra med er andra session. låter iaf super skoj. å kul å ha proffsiga bilder.. någe som ja saknar faktiskt av min grav,.



mysigt att vara gift och det gör saker å ting väldigt enkelt för er. faktiskt. på många sätt. :D



kram på dig tjejen!

2009-10-13 @ 23:35:06
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Linda

Den där bilden var verkligen superfin! Klart ni ska ta den som bröllopskort när det är dags för det =) (eller en liknande fast med er i bröllopskläder då kanske ;)

2009-10-14 @ 19:23:52
URL: http://livetalalinda.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken fin höstbild!



Hoppas allt är bra med dig.

Kram!

2009-10-14 @ 20:47:51
URL: http://tassandra80.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0