Don´t


Satt här och besvarade lite kommentarer när sambon plötsligt brister ut i gapskratt vid datorn bredvid. Då har han hittat in till Jennie och hon har lagt upp några bilder på does and don´t när det kommer till att hantera sin bebis.

Finns hur många som helst men ett gott skratt bjuder dessa på också :)







Älskling hittade även två böcker på Adlibris med diverse liknande saker i, dessa kommer landa i vår lägenhet inom en snar framtid, det kan behövas lite skratt på toa eller vad säger ni? Hellre dessa pedagogiska hjälpmedel än de där uttjatade dassböckerna som alla har  :)

Med dessa skratt säger jag god natt och önskar er alla en bra start på morgondagen :)


Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

jo, jag vill ju helst Tobbe ska följa med , så han med får information om hur allt funkar. Men sen är det viktigt att jag lämnar in moderskapsintyget så det är gjort innan den lille ploppar ut! Det skulle egentligen gjorts för länge sedan jo. Joda den lille mår bra, tror jag , den rör sig och sparkar som vanligt iaf.

2009-09-15 @ 07:08:12
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha tack för det goda skrattet såhär på morgonkvisten =)

Hoppas du sovit gott o. är pigg o. glad idag =)

kramis

2009-09-15 @ 08:01:32
URL: http://minlillagroda.wordpress.com
Postat av: Spirulina på smällen

Vilka bilder, tänk om någon ser detta och gör tvärtom haha



Hej hej! Den 4 februari är det beräknat att jag skall bli en stolt mamma haha

2009-09-15 @ 08:11:17
URL: http://www.metrobloggen.se/spirulina
Postat av: Mammut

Ja det var rätt härligt med lite tid för mig själv.. :) Bara ta det lungt! :) Händer idag då?

2009-09-15 @ 08:16:12
URL: http://www.metrobloggen.se/Mammut
Postat av: Emma

jo, får försöka gå dit nån dag när han inte jobbar! Dem har ju bara öppet 2 dgaar i veckan:S..Jo, ja hoppas med den bli bra:) Donar mest med barnrumemt nu om dagarna , ja vill ju få de färdigt, medans sambom vill ta de lungt. De är inte så mycket kvar nu och de är han som ska m åla i de svarta linjerna , emn de kommer ju säkert ta en evighet tyvärr. men sen när vi är färdiga med den bilden så är de fortfarande mkt kvar i rummet:P.. Jag kan knappt vänta med att lägga in bilderna på hur de ser ut nu, fast de är roligare om jag väntar tills rummet är helt färdigt , så tänkte ja visa hur de såg ut innan och i gravids hur bra de blev:)

2009-09-15 @ 08:30:41
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0