20 minuter


Jag antog Mallas utmaning. Yeay! Fram till den sista maj ska jag efter varje morgon powerwalk ( minst 60 min) även träna lite styrka hemma i minst 20 minuter.  Förhoppningsvis kommer det hinnas med mer av varje övning när jag fått upp flåset =) Men jag har ett problem som jag behöver hjälp med av ER. Tips på bra övningar utan redskap som är lätta att göra rätt utan instruktion. Situps och rygglyft är med på listan men vad mer?

Nu blir det lite mer tv och vet ni vad? Vi premiär grillade för säsongen i kväll. Väldigt GOTT!




Kommentarer
Postat av: Magda.

Utfall.

Armlyft med Mait.

Sitta på rumpan, upp med fötterna från golvet, luta ryggen lite bakåt och lyft sen Mait från sida till sida.

Plankan.

(Fick dom tipsen via en tidning)



Vilken tid går du förresten ut på powerwalk?!

2010-04-18 @ 22:39:45
URL: http://www.fantastiskaliv.blogspot.com
Postat av: Tella

plankan, benböj, utfall, armhävningar, tålyft (vadträning), flyes, frontlyft, (axlar), triceps armhävning.



2010-04-19 @ 07:37:27
URL: http://tellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0