Beautiful blogger award

Finaste Jennie har nominerat mig, så det är bara att klura ut lite om mig själv med andra ord, =) TACK gumman!

Med utmärkelsen följer vissa regler:


- Thank the person who nominated you for this award.
- Copy the award and place it on your blog.
- Link to the person who nominated you for this award.
- Tell us seven interesting things about yourself.
- Nominate seven bloggers.
- Post links to the seven bloggers you nominate.

Sju "intressanta" saker om mig själv, vet inte vad som räknas med intressant men nu kör jag :-)

  1. Har kommit fram till att jag har blivit farträdd sen Mait föddes, eller egentligen sen jag blev gravid.
  2. Har blivit biten av en gris i rumpan, AJ!
  3. Tyckte när jag gick i skolan att potatisbullar var det godaste som serverades, tvärtemot alla andra med andra ord =)
  4. Är en jävel på att laga mat utan recept.
  5. Är livrädd för att träffa på björn när jag är ute i skogen.
  6. Är jätte höjdrädd och drömmer mardrömmar där jag ska gå nedför nättrapporutan räcke ( ni vet sådana som man ser marken genom), får svindel och trillar ner.
  7. Kan ibland ha svårt att avsluta saker jag påbörjat ( speciellt universitets kurser =( )
Till detta award nominerar jag:


Kommentarer
Postat av: Malla

Men TACK! :) Och givetvis är jag på! Ska fixa det senare :D Kul!

2010-04-26 @ 14:27:03
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Stina

Hihi! Vad kul! Tack så mycket! Hmmm. Måste nu tänka otroligt hårt med min gravidhjärna för att kunna presentera något kul :-)



KRAM Stina

2010-04-26 @ 18:23:04
URL: http://fladdor.blogspot.com
Postat av: sara

Oh, man tackar. Tar tag i det imorrn ;-)

2010-04-26 @ 21:35:43
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0