På plats!

Nu är vi äntligen på plats i Härnebo. Mait sover i sin säng efter en flaska ersättning. Jag tror att det är dags att börja komplettera med babysemp på kvällarna för nu har det "sinat" flera kvällar i rad. Jag är van vid att amma vid 17, 23 och 05. Sista veckan har det varit varannan timme mellan 17 och 23, väldigt tröttsamt. Hon sover även oroligare. En förklaring kan vara miljöombytet och en annan förkylningen hon dragits med och fortfarande gör. Ska INTE ge upp utan fight, men vi ska ge flaska om hon inte är nöjd vid läggning och se om det blir bättre. Hoppas! Fast mest av allt vill jag fortsätta hel amma. Kanske får BVC tanten rätt för hon tyckte det var helt okej att sluta hel amma nu när hon är över 3 månader. Och jag som tycker det är så mysigt att amma nu =)

Kommentarer
Postat av: Kim

Victor tömmer bägge brösten (det går ofta rätt fort) och äter nästan alltid 135ml ersättning också vid samma mål. Men sen så får han bröstmjölk på flaska också, har en del i frysen.

2010-04-02 @ 09:03:17
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: unique

Men.. Försvinner mjölken?

2010-04-02 @ 09:42:41
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0