Träningsvärk 1.1

Inatt kom träningsvärken från gårdagens utmaning. Aj som fan! Inte skönt någonstans, speciellt inte när jag knappt tar mig upp från toaletten utan hjälp. Men det är ett bra tecken på att träningen biter så nu kör vi!

Natten har förövrigt varit kaos. Mait sov till 23 och fick mat, sen vaknade hon vid 03.10 och fick 140 ml till. Från kl 05 har det varit ett konstant spring för att stoppa i nappen. Jag ger upp! Och nu är jag bara irriterad för Magnus vaknar som vanligt inte när hon håller på så det är verkligen bara jag som får mina nätter förstörda. Funderar på att sova på soffan inatt, men det kommer ändå vara jag som vaknar, inte Magnus. Suck! Och varför ligga obekvämt när jag ändå kommer vakna så jag hamnar nog i sängen ändå ;-)

Nä nu blir det frukost sen drar jag och Mait iväg till Hannah för klippning och efter det blir det brunch hos Tella =)

Trevlig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0