En lugn stund


Mait sover i sin säng sen en halvtimme tillbaka. Jag försöker få lite tid till mig själv mitt i tvättandet och röjandet. Det går sådär. Ska i alla fall försöka peta i mig en tallrik fil och lite musli så jag står mig till ikväll. Har inte ätit "frukost" än och nu är det ju lunch dags.. En sjuk bebis är inte att leka med, har knappt fått på mig kläder och har ändå varit uppe i över tre timmar. Eftermiddagen fylls av tvätt och besök på BVC. SKa bli spännande att se hur mycket Mait vuxit på bredden och längden. Tror dock att Stina kommer skjuta på vaccineringen nu när Mait är så förkyld, men jag vet ju inte. Hur det blir med det får vi se då.

Kommentarer
Postat av: Stina

Håller fullständigt med - sjuk bebis är påfrestande...



Vad kul att du sett att det "bara" är 200 dagar kvar, hade aldrig lagt märke till det annars :-)



Förresten - var får du all din energi från? Jag beundras så av den!



KRAM Stina

2010-06-03 @ 13:57:04
URL: http://fladdor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0