Bra, BÄTTRE, Bäst



Jobbarhelg för mig den här helgen. Kan inte säga att jag var jätte pepp på att fara där vid kvart i sju, men nu när mer än halva kvällen gått känns det som om kvällen ändå varit helt okej. Har visat kidsen att gammal är äldst när det kommer till biljard. har inte spelat på säkert sju år och ändå sopar jag banan med dem, trots att de spelar i skolan vareviga ledig minut. Hihi! Snacka självförtroende boost, ibland behövs det. Imorgon har jag och Camilla styrt upp tacokväll för kidsen så då kommer jag i alola fall komma hem mätt och belåten, inte helt fel =) 

Ska jag summera dagen så har den blivit bättre än den verkade te sig imorse, men jag är fortfarande inte på topp. Vet inte vad det är  dock så är det inte helt omöjligt att det är en light variant av min årliga Mars deppighet. Fast det känns inte som det ändå. Är lite lur på om det kan vara så att jag har ägglossning för första gången sen i mitten av Mars förra året. Tycker det verkar lite konstigt i och med att jag fortfarande helammar, men så grinig som jag varit idag brukar jag inte vara om det inte är ägglossning. Det märks väl om två veckor ifall jag har det eller ej. Det är absolut ingen återkomst jag längtar efter, men vi vill ha ett syskon till Mait i framtiden så någon gång måste det ju återvända =)

Nä, nu ska jag gå vidare och  sprida lite visdom här på gården =)

Trevlig kväll och T R E V L I G  H E L G alla nära och kära!


Kommentarer
Postat av: Ida

Var du grinig? Du måtte vara grinig på väldigt snällt och lugnt sätt. Märkte då inget

2010-03-19 @ 23:02:45
Postat av: Linda, mamma till lille Leon !

Härlig design du fått till :D

2010-03-19 @ 23:06:04
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Nina

trevlig helg tjejen!

2010-03-19 @ 23:19:36
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0