Färdig!



Nu är vi klara och mätta. Middagen smakade helt underbart, speciellt när man är helt färdig efter städande och tvättande. Nu är det bara tvättvikning kvar men det sparar jag till Grey´s vid nio, säsongspremiär ikväll =)

Måste visa bilder på Mait från tidigare i eftermiddag då vi bakade/städade. Hon är ju väldigt nöjd i sitt babygym och mesta tiden försöker hon fånga mumin med familj men hon lyckas inte riktigt, än. Idag var hon extra vild med hela kroppen och när jag lade ner henne bland mumin såg det ut så här:



Det gick kanske 10 minuter, jag vattnade i alla fall alla våra blommor ( vi har ett rejält tilltaget antal) och dammtorkade fönsterbrädor, bokhyllor odylikt. När jag tittade till lillan låg hon inte alls som tidigare, det börja bli lite kraft i den lilla kroppen, fast det visste vi redan i och för sig. Men det är så kul att se de små livens framsteg, de kommer verkligen i en rasande fart nu mera..


Kärlek!


Nu ska jag ladda inför Grey´s anatomy, tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vet inte hur man får bort prickarna :/

2010-03-10 @ 21:16:30
URL: http://mammatillvidar.blogg.se/
Postat av: karolin

Elin har också börjat flytta sig :) Tittar man bort några sekunder så har hon nästan gått därifrån haha! Det gäller att ha koll nuförtiden :P



kram

2010-03-10 @ 21:19:14
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tips: Håll ett litet extra öga på babygymmet då jag känner 3 personer som reklamerat exakt det gymmet för att bitar har lossnat tex den lilla blomman/spegeln, så att hon inte kvävs av bitarna...

2010-03-10 @ 21:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0