Riktigt DÅLIGT!



Jag har spenderat säkert två timmar av min tid sen igår kväll med att försöka hitta RÖDA Converse åt Mait, som jag skrev i inlägget igår så skulle de vara så snygga till Maitans våroverall, ja inte bara till den utan till typ ALLT!

Döm om min förvåning när jag nu får så lov att acceptera att de enbart säljer rosa och blå converse i baby storlek. Trodde faktiskt mer om just Converse för de har väldigt mycket unisex i alla andra storlekar men när det kommer till baby så är det tydligen H&M och company som sätter standarden. Rosa och blått, enbart. Varför skulle jag vilja köpa rosa skor till min dotter enkom för att hon är en tjej? Ungefär lika stupid som att jag skulle vilja köpa enbart blåa skor till en son för att han är kille. Idioti! Blir tokigt less på att det ska vara så här. FY FY Converse och alla andra som inte gör babykläder i roligare och snyggare färger än rosa och blått.

Vans har ett par röda babyskor som är lite små snygga, får bli dem istället!


Kommentarer
Postat av: Katrin

I västerås finns det röda, affären heter vincent.. Men det har även en hemsida som man kan beställa ifrån www.vincentshoestore.com

2010-03-16 @ 11:12:12
URL: http://kanskeendag.blogg.se/
Postat av: Catarina

Ja, det är väldigt mycket rosa och pastelligt till babysarna. Rött är ju faktiskt snyggare än rosa.

2010-03-16 @ 15:52:13
URL: http://lillawestin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0