Fyndat


Förutom att sälja saker vi inte behöver så har jag även fyndat lite. En gåstol för en tia, en babygunga för en tjuga och två jackor för 40 kr tillsammans samt 2 par Kavat skor för 60 kr är några av fynden till Mait. Magnus fick en "nya" skinnkavaj för en 50 lapp och en hårtrimmer att ersätta den som for i golvet för någon vecka sedan för 30 kronor. En bra loppis med andra ord. Om vi har gått med vinst? Japp, efter att platsen ( 175 kr), min frukost/lunch ( 60 kr) och allt det jag handlat är borträknat så har vi ändå med oss 200 kronor mer än när vi for dit. Har mycket av det jag ville ha sålt kvar, men om två veckor får vi en ny chans! =)


Kommentarer
Postat av: karolin

Vad fina saker! Jag gillar skorna, de var jättefina verkligen! Undrar om de finns att få tag i i andra färger också. Röda skulle jag vilja ha till Elin, det är så fint! ska kika runt lite tror jag bestämt..



kram



2010-05-31 @ 07:33:13
URL: http://bekk.blogg.
Postat av: Ida

Jag tyckte det var jättebra att du handlade så mycket :p var bra för min ekonomi :D

2010-05-31 @ 21:46:50
Postat av: Liw

Haha, det förstår jag att du tycker Ida. Jag stod väl för en fjärdedel av era intäkter... ;-)

2010-05-31 @ 22:14:55
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: JL

Hittade hit från FL. Fin blogg! Kul med loppis alltid tillfredsställande att få fynda lite :-) Ha en bra dag! //Aspartam

2010-06-01 @ 09:42:23
URL: http://ejeojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0