Happy happy!


En ny favorit här hemma när det har varit varmt ute är T-shirt klänningar, alltså sådana med kort ärm. Nu har jag dammsugit tradera på det som var något att ha. Tokigt nöjd, van precis tre auktioner jag verkligen ville vinna och igår vann jag två andra super fina =) Perfekt inför sommarens förhoppningsvis varma dagar.


Två Po.P klänningar för 152 kr. Jag är kär i båda så jag var beredd att betala =)


Ej sikke lej  106 kr, så fin!!


Klänning från Moonkids 26 kronor.

Tre av klänningarna kommer dessutom från samma säljare så det blir bara 36 kronor i frakt, me like! Har lite annat på G där inne också få se om jag lyckas med dem också. Nu blir det promenad för Vilde vakna precis. Gillar våran sjusovare till hund =)


Kommentarer
Postat av: Isabel

Det var väldigt fina klänningar! Passande också nu när värmen äntligen börjat komma :) Och att vinna auktioner är ju alltid skoj, själv har jag bara gett bud på tradera en gång. Förstår inte riktigt hur det hela funkar men ska kolla upp det för det finns ju så mkt! :D

2010-05-27 @ 12:08:29
URL: http://aizah.se
Postat av: madeleine

Hejsan hej! Hur gammal är din dotter? Har en massa kläder som ska säljas nu billigt om du är sugen?

Mvh madeleine

2010-05-28 @ 10:39:10
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0