Hemma igen


Oj, oj, oj vad det är varmt ute, inte att leka med. Vi gick hemifrån efter lunch och kom precis hem efter en eftermiddage med Magda och Adam. Varmt, svettigt och ännu lite varmare kan beskriva dagen. Vi gick ner till Strömpilen, ongarna fick käka mellis och vi tog igen oss i skuggan.


Så här har Mait varit klädd större delen av dagen, alldeles för varmt för mer kläder än blöja och solhatt. Till och med när kortet togs så var det tokigt varmt och då sitter vi ändå i skuggan av ett hus. Efter siestan blev det en tur på diverse affärer. Jag hittade saltvatten spray för 30 pix och ett par lila leggings  för en tjuga på HM så nu har jag ekiperat mig. för hela den 50 kronors check jag fick från HMclub förra veckan. En ny flaska vatten på Maxi och sen bar det av hemmåt igen, fast den här gången en lite annan väg.

Tror de har saknat varandra, vad tror ni? =)




Kommentarer
Postat av: Kim

Vad har man den sprayen till?

2010-05-19 @ 19:54:42
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0