Men så skönt


Tror inte riktigt jag förmedlade den lättnad jag känner nu när sommarens jobbfråga är löst. Det är så skönt att veta att jag har två månader med jobb, vi slipper leva av sparkontot och vi kan vara nere i Hälsingland, när släkt och vänner. Hoppas bara jag får ett bra schema, men chefen verkade väldigt vettig och lyssnade på mina önskemål så jag har alla förhoppningar om att det kommer bli bra.

Bilder från förra sommaren i Härnebo, lovely! Nu ska jag krypa ner i soffan bredvid älsklingen och mysa innan det är dags för sängen. God natt!


Kommentarer
Postat av: Tova

Vad skönt! :)

Jag har också släkt i Hälsingland, min pappa kommer ju från Hudiksvall... har många fina sommarminnen därifrån :)

Kram

2010-05-24 @ 23:26:11
URL: http://trasslet.se
Postat av: sara - mamma till wilda

Så glad jag är för din skull. STORT grattis!

2010-05-25 @ 07:34:52
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0