Presenter


Mait fick paket igår, men det glömde jag helt bort. Det var från farmor och farfar i Mora. Två stycken sommar pyjamaser.



Idag på stan så blev det inte mycket av det vi skulle göra gjort men så klart så kom vi hem med kläder åt Mait. Två par strumpbyxor och en body blev det idag. Hittade en så fin klänning på Kappahl men i och med att jag har inte mindre än 5 klänningar som är på väg till oss från tradera säljare så höll jag i plånboken och gick där ifrån.


Bra bild va? =)

Jag orkade inte rota fram kameran och tjorva på med den och bodyn fanns inte på Kappahls webbshop så det får duga så här.Kommer bli skit snygg på Mait i alla fall, orange och grönt är ju lite av hennes färger, lite synd det var ett tryck bara. Men man kan inte få allt här i livet. Sen blev det ett par turkosa och ett par gråa strumpbyxor från Ej sikke lej och Name it.

Kommentarer
Postat av: carola

så härliga sommarpyjamaser.

Måste inskaffa åt liten Lisa också.



På torsdag ska vi till läkaren och kika på hennes fossingar, lite nervös.

Hon går ju inte än och är 17 månader, vill inte gå.

Har även haft hosta i 6 v snart som inte blir bättre.



Ha en fortsatt trevlig helg

2010-05-29 @ 20:37:28
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0