Eftermiddags promenad

Efter att ha käkat en lätt lunch bestående av soppa i hemmets lugna vrå bestämde jag och M oss för att ta dagens skogspromenad med Vilde redan då. För mig är det jobbiga just nu att ta mig ut, ryggen värker och jag vet att det inte är någon angenäm promenad som stundar, men nog så nyttig. Så fort vi kom mot skogen slog det mig att det är årets första höstpromenad. Idag är första riktiga höstdagen, det är lite små grått och kyligt, men ändå sådär kvavt som det gärna är precis i början av hösten. Just innan Gammlia skogen tar vid gick vi förbi det här höstscenariot..



På slutet mot vår härliga och stärkande promenad hittade vi även lite trattkantareller, alltid lika gott att torka och stoppa i maten senare under året.

Nu ska jag vinka av M som ska iväg och jobba hela kvällen lång. Någon som har en idé på vad jag kan hitta på i min ensamhet, tips mottages tacksamt:)

Kommentarer
Postat av: Jennie

ja , vi får hoppas på det bästa ! Underbart fin höstbild ! :)

2009-08-28 @ 14:48:28
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Annika

Låna en film som du vet att M inte vill se. Och kura ihop i soffan och kolla på film och dricka the. ;) Härlig bild! kram

2009-08-28 @ 15:33:24
URL: http://gabulfota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0