En lugn och skön dag

Efter en sen lunch ( 13.30) för M, jag mådde illa och åt inget, så for vi upp till tjärn med intentionen att bada lite. 19 grader i vattnet och lite små hurvigt, för att solen inte stod rätt, fick oss att lägga oss på bryggan efter att ha doppat knäskålarna. Efter 2 timmar i horisontal läge tog vi fyrhjulingen hemmåt. Nu har vi precis kommit igång med middagen efter en snabb tur till ICA för inhandling av choklad och två nya komedier på DVD att förgylla kvällen med. Ikväll orkar jag nog se åtminstonne en då jag faktiskt fick sova ordentligt natten som var, peppar peppar.

Jag har idag blivit rekomenderad av föräldrarbloggar som en av dagens bloggar. Jätte kul!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis föräldrarbloggar gillar jag, det är bra man hittar ju alltid en massa att läsa där hehe, Visst jobbigt att vänta mitt på morgonen särskilt när man inte riktigt fick det svar man ville ha av fuktmätningen också! Skönt att du sovit ordentligt nu, det behövs! Kram

2009-08-24 @ 19:24:21
URL: http://alexxandria.blogg.se/
Postat av: Pety

Det var faktiskt inte meningen från början.. vi ville veta kön. Men när bebben vägrade visa för andra gången, så kändes det faktiskt mer spännande att vänta :D är glad över det, men ibland vill man verkligen veta. Är så nyfiken :) men det visar sig snart, hihi! kul att du hittade till min blogg :) ja visst är dressen söt! kommer att passa bra sen när h*n är lite äldre :D hihi ta hand om dig och trevlig kväll!

2009-08-24 @ 21:06:24
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Jennie

Javisst ska kika in på hennes blogg sen låter intressant .

Vi har haft en väldigt produktiv dag idag ! ;)



Hmm , jag har ju inte samma blogg-domän som dej , men jag använde mig av htmlkoder , vet du hur du använder det ?



Isåfall är det ska du bara lägga in detta i kodmallen



<form><select name="menu" onchange="window.open(this.options[this.selectedIndex].value,'_blank')"size=1 name=menu><option value=0 selected> Din titel här </option>



<option value=" din adresslänk här "> den här texten visas i menyn



<option value=" din adresslänk här "> den här texten visas i menyn



<option value=" din adresslänk här "> den här texten visas i menyn



<option value=" din adresslänk här "> den här texten visas i menyn



<option value=" din adresslänk här "> den här texten visas i menyn



</option> </select></form>



Jag hoppas du lyckas , annars kan jag försöka hjälpa dig ! :)



Kram Jennie

2009-08-24 @ 21:42:03
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Annika

Vilka fina bilder du har i bloggen, som vanligt! ;) kram

2009-08-24 @ 21:54:15
URL: http://gabulfota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0