Error

Har under eftermiddagen kvällen uppmärksammat att det inte går att kommentera hos bloggare på blogg.se. Alltså även hos mig :(
Skit tråkigt, trodde först det var mitt internet som var för segt, men det verkar vara ett mer allmännt problem :( Hoppas det är löst tills imorgon :)


Nu tänker jag natta kudde efter en härlig kvällspromenad med älskling och Vilde genom byn. Glömde kameran ikväll, men lovar bilder från byn imorgon istället :) Vilde har i alla fall utfört en lustiger dans utanför kvigornas hage, ni ska tro de såg fundersamma ut :) Har även hunnit med att titta på Sunes sommar, filmen alltså. Lika underbar som alltid :) Eller så är det jag som inte växer upp. Döm själva...

Nä nu sova, imorgon fyller älskling år så det blir till att kliva upp tidigt och överaska med kaffe på sängen :)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0