God morgon!

Idag är det dags att äntligen få träffa våra trevliga Barnmorska igen :) Som jag har längtat de sista 3 veckorna. :) Åtta veckor är ett alldeles för stort glapp för mig om jag ska hålla mig lugn. Idag ska vi få lyssna på hjärtljuden för första gången, har laddat kameran med nya batterier så nu kan vi spela in dem :D Tack för tipset Malin :)

Tror även det här är början på våra varannan veckors besök, är kanske till och med nu de börjar mäta SF måttet? Har lite dålig koll, men har hur som helst cirka 100 frågaor till BM angående svininfluensan och mycket där till! Laddad till tänderna med andra ord!

Kommentarer
Postat av: frida

vad roligt! Lycka till hos barnmorskan.



Samtidigt måste jag erkänna att jag är glad att han har dem, williams kusin tar inte tuttar och dom har ett rent helvete att han skall varva ner.. men det är ju så olika :)



Själv har jag en vanlig snygg lacoste väska som skötväska.. lika praktiskt. Sedan när barnet vuxit upp så kan du ha den som tex. träningsbag? eller vanlig enkel väska.

2009-08-28 @ 08:35:38
URL: http://fridalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0