God natt

Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen i vårt för helgen i ordning fixade sovrum, känns kanon skönt.

Något som känns mindre skönt är att jag sedan igår kväll haft sammandragningar från och till. De började efter att jag hjälpt en rar gammal dam med att lyfta in hennes väska i taxin igår. Sen höll det i sig ända tills imorse kring nio tiden. Nu är de tillbaka igen, främst när jag sitter ner. Så att köra bil 8 timmar var ingen höjdare. Ska ringa BM imorgon och höra vad hon säger. Så här ska det ju inte vara, kan jag inte sitta i mer n en kvart blir det en ohållbar höst för mig. Studier halva hösten och sedan taxi sista delen, hur ska jag överleva ekonomiskt om jag inte kan studera/arbeta?! Stress!

Nå nu ska jag gå och snusa på älskling:)

Natti!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch va jobbigt! Jag tycker att absolut att du ska höra med din bm vad man ev kanske kan göra för att det ska lindras. Men man har ju hört fler som haft jätteproblem med sammandragningar, och då framförallt mot slutet..

Jag har inte känt av mina överhuvudtaget förän nu. Men inte så mycket så att jag lider av det.

Hoppas du får en fin måndag!

2009-08-31 @ 13:50:28
URL: http://tassandra80.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0