Härligt

Inatt har jag faktiskt sovit hela natten. Eller ja, jag har ju vaknat och varit kissnödig några gånger, men vägrat kliva upp och bara vänt på mig och somnat om. Jätte skönt, nästan tio (!!)  timmars sömn på en natt. Kan inte ens komma ihåg när det hände senast, men nu känner jag mig som en ny människa. Vaknade, som ett plus i kanten, hungrig och har nu ätit tunnbröd med älgkött, bara för att jag faktiskt var sugen på det. Gott gotti gott gott :)

Vill passa på att tacka för det stöd jag fått efter gårdagens långa inlägg kring hur jag mår just nu. Det värmer att jag inte är ensam om att känna så här, tack!

Kommentarer
Postat av: Jennie

och jag får tacka dej att du faktiskt skrev inlägget , för jag har känt mig ensam i hur jag känner också .. tack tack tack ! :)

2009-08-24 @ 12:04:22
URL: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0