Morgon kaffe

Knäckebröds smörgås med ost doppad i kaffe. Mums!
Utsikt över en trädgård där vi ska plocka bär, men vart ska vi börja? En tur med fyrhjulingen ut i svampskogen med korgarna i högsta hugg eller utrustade med en hink  ute i trädgården och plocka vinbär/körsbär och krusbär? Svårt val, men eftersom svamparna har fått för lite regn, även efter nattens ihållande störtskurar, så blir det nog att stanna i trädgården. Dock är det så blött i buskarna så det blir inte så lustigt det heller.. Hmm, svåra val det här :)
Vilket det än blir så är det svårt att hitta någon mer rogivande sysselsättning, om ni frågar mig :)

Och om solen kikar fram under dagen kanske det blir ett dopp i tjärnen, farmor sa att temperaturen ligger på 22 grader. Inte fy skam!


Ha en kanon dag!

Kommentarer
Postat av: Ros-Marie

Hej!

Jag börjar bli sugen på att sy lite baby/barn tillbehör om ni behöver. En åkpåse vore roligt att sy. Om ni behöver en vill säga. Men jag behöver veta vilket märke ni har på barnvagnen och måtten. Jag har visserligen varit ute och googlat efter åkpåsar och på det sättet fått reda på de ungefärliga måtten men...Vilken färg har vagnen? Vilken färg önskas? Hur var det köpte ni ett spjälsängsskydd, eller ska jag sy ett?

Ha en bra dag!

Kram

Kram

2009-08-17 @ 10:24:49
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman.Allt bra med dig denna måndag morgon.kram kram

2009-08-17 @ 10:44:47
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Nina

när ja ändrade bakrundsfärgen så ändrade menyraden automatiskt till samma färg.. du fick iaf in din header å lite bakrundsfärg.. blev färgen bra? eller va den fortfarande för mörk? så mysigt med ultraljudet i headern.. myyys!

2009-08-17 @ 11:28:37
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Mindy

Då får jag hoppas att du får en behaglig dag i skogen..låter jätte mysigt..Ha en skön dag med magen i vädret.krma kram

2009-08-17 @ 12:07:34
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0