Skratta eller gråta

Imorgon får ni se vad jag menar. Känns som jag håller på och sväller över. 19+6 idag och nu växer verkligen magen så det knakar. Har vågat visa mig i bikini på mamma och Leifs lilla holme, men i publikt läge skulle jag aldrig göra det.
Men är det varmt så är det. Här visar termometern på 25 grader i skuggan, som tur är har det just börjat komma lite kraftigare vind så alla flygfän som varit helt galna idag, blåser bort. På djurfronten har vi annars sett både Havsörn och Huggorm idag.

Nä nu får det vara slut på att sitta vid datorn, vädret är ju ändå helt fantastiskt:)

Förresten, är det någon som vet om TBE och / eller Borrelia kan förras över till fostret?
Finns en väldans massa fästingar här :(


Kommentarer
Postat av: Marlene

Man slutar inte förvånas över hur stor magen kan bli förrän de bara återstår några dagar utav graviditeten, haha.. det är from vecka 24 typ som den växer som mest! ;-)

2009-08-08 @ 16:59:07
URL: http://marlenesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0