Söndag

Shit, jag är helt slut! Det känns att min kropp inte riktigt hänger med när jag jobbar de här långa och sena passen. Det var i alla fall riktigt tråkigt att köra taxi igår. Inte nog med att det var lönehelg, alla j*kla studenter är ju tillbaka och har insparkar och andra alkohol baserade umgängen, drygt!
Har precis vaknat och käkat frukost, taco rester :) Var sugen redan när jag kom hem i natt så jag kunde inte låta bli :)

En rolig sak som dock hänt under kvällen/natten är att jag vunnit TVÅ auktioner på tradera.
Ni vet skötväskan jag så gärna ville ha?


It´s mine :)
Betalar 745:- inklusive frakt. Nypris är 995:- utan frakt ( ca 95:-)
Är tokigt nöjd med mitt "klipp".

Den andra auktionen jag vunnit är på ett Mumin babygym. Vi har, sen vi började kolla på babygym, tyckt att mumin är de finaste. Nu fick jag ett för 450:- inklusive frakt, nytt kostar det 645:- hos vår närmsta återförsäljare.


Tokigt nöjd kan jag meddela, nu ska jag bara invänta några av mina andra auktioner, hoppas mycket på speciellt två av dem.
Många trötta kramar från ett soligt men blåsigt Umeå.

Kommentarer
Postat av: krillan

mumingymmet var ju skitmysigt :) GRATTIS till vinsterna ;) kram

2009-08-30 @ 15:33:14
Postat av: Annika

Grattis! :) Själv är jag tillbaka i Umeå och jobbar. Ha det bäst! kram

2009-08-30 @ 16:14:43
URL: http://gabulfota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0