Tidig morgon

Blev det idag av bara vana, har klivit upp nån gång mellan 6 och 7 svensk tid hela veckan på Åland så idag vaknade jag av mig själv vid 07.05. Gick ner till svärisarna och åt frukost i morgonrocken, och sen tänkte jag sätta på en tvätt maskin och sätta mig och ordna i bilderna från semestern. Men så blev det inte, kom in i vårt rum och såg att M just höll på att vakna så jag kröp ner till honom och myste istället. Så det blev en riktig mys morgon med älskling istället, u har han stoppat i både tvätt och mat och vi är båda nyduschadeoch fräscha. Idag blir det en tur på Mora centrum (!!?) så fort lillasyster åt M kommer hem och kan följa med.

Skynda skynda nu är det bråttom :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja , men då är det nog ganska vanligt att hundar blir lite vaktigare kanske . Det har inte blivit överdrivet iaf vad jag tycker , det gör mig inte så mycketatt han smyger med in på toalettten , det lär ju inte bara vara han sen när bebisen börjar gå :) hihi



Usch , jag förstår det med maten , jag kan också tycka att jag i början blev känslig för matdoft , det blev så mycket skarpare än vad det egentligen var kanske . Men nu på sommaren kan man ju göra mycket kall mat , det finns mycket recept på sådant .sallader är ju väldigt gott , uppfriskande & lättare att få ner . och sen har jag varit väldigt hjälpt av frukt , det har alltid varit bra att ha nära till hands . nektariner , mumsfillibabba ! :) det kan jag äta oavsett om jag mår illa eller inte !;) hihi

2009-08-10 @ 11:52:27
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Marlene, BF+1

Haha jag har gett upp hoppet på att man kan "hjälpa bebis" ut på ngt vis, har testat allt nu känns det som!! Haha.. Får helt enkelt bara vänta och se.. Kram

2009-08-10 @ 11:56:53
URL: http://marlenesliv.blogg.se/
Postat av: Jennie

ja visst är det underbart med frukt & bär . Jag har nog också varit väldigt mycket för syrligt & mycket godis ;) hihi ..



Hoppas allt är bra med dej och den lille bebisen ! ;)

2009-08-10 @ 14:59:41
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: Marlene ♥ BF+1

Det är det enda jag gjort nu i 3 månader ;) haha.. Men ska faktiskt gå och lägga mig och läsa nu, är tröttare än tröttast! :P

Kram

2009-08-10 @ 15:01:21
URL: http://marlenesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0