Vår kväll ( fast det är ju höst)

För visst är det höst idag? Jag tycker det har kännts som det,  snart är rönnbären mogna och det mina vänner brukar vara ett klassiskt tecken på att hösten är i antågande, Lovely!

I kväll har vi haft myskväll. Ingen särskilld anledning egentligen, men det är nästan vår sista semesterdag idag. I och för sig börjar inte studierna förrens på måndag nästa vecka, men imorgon lämnar vi stugan och på onsdag beräknas vi anlända i Umeå igen. Måste erkänna att jag längtar hem!



Myskvällar är väldigt simpla i min och M´s relation. Lite gott snask, helst vin ( men nu trocadero/öl) , chips och några tända ljus. Vad mer behövs? Och så två komedier, Trångt i kistan och Mr Woodcock gällde för kvällen.  Mysfaktorn höjs ytterligare några snäpp av att det är mörkt ute och hösten verkligen är i antågande, jag lovar och svär! Men framför allt av att Ärtan gör sin närvaro mer och mer påminnd. Kan nästan inte förstå att vi snart får ha myskväll och samtidigt lukta på bebis! Helt amazing!


Har nästan glömt bort. Grattis världens bästa mamma som idag fyller 54 år! Hurra hurra hurra!
Och imorgon får vi kramas med mamma, längtar!



Kommentarer
Postat av: Malin Lj

Tack:) Var inte rädd för epiduralen, du kommer tycka om den om du tar den:) Kram

2009-08-24 @ 23:07:27
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Pety

Jaa men jag är i vecka 35 haha. Det kommer nog hinna hända mkt för dig tills dess :) dom flesta får ju jättestora magar. Men jag klagar inte :) så länge jag har en frisk bebbe där inne så :D hihi.

Jaa, jag brukar se det så oxå :) man kan äta lite av varje hehe :D men alltid bäst att försöka äta lite nyttigare alternativ ist för vitt rostbröd, osv. men men :)



Ja det är jättekul att inte veta faktiskt :D

Hur känner du dig i graviditeten än så länge? har du haft några problem? illamående och sådär?

Kraam!

2009-08-24 @ 23:23:33
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Kim

ja det blir inte direkt något billigt "nöje". Att planera in massa roliga saker innan bebis ankomst sysslar jag med, då går tiden fortare. :)

2009-08-25 @ 10:22:18
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Kim

Ska på kräftskiva nästa helg, och kanske gröna lund. Sen har jag bjudit in till tjejkväll i oktober och räkafton i november. :) Vi flyttar och ska renovera lägenhet i september.

2009-08-25 @ 22:28:35
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0