Första december




Första december i Umeå bjuder inte bara på uppehåll från det tröstlösa regnandet utan även på en blå himmel och solens bleka strålar som letar sig ner. Efter en regnig helg har vädret slagit om och det är minusgrader och frost ute, hörligt. Hoppas att starten på december håller vad den lovar och att vi kan säga adjö till det tråkiga väder november bjöd oss på.

Första december innebär även att vi har öppnat första luckan på den finna vykortskalendern vi fick av Mona förra veckan och jag har även öppnat första paketet i julkalendern jag fick från Älsklingen. Måste säga att innehållet i paket nummer ett var perfekt så här första vintermånads dagen. För visst brukar vintern bjuda på torra och narriga händer? Det kommer jag slippa i år med the body shops handkräm från hampa serien :-) Nu har de satt mina förväntningar på topp inför de resterande 23 "luckorna" ;-)




Kommentarer
Postat av: Tella

ÅH, vill också ha presenter från body shop!! AVIS!!

2009-12-01 @ 14:38:54
URL: http://tellas.blogg.se/
Postat av: Malin Lj - Mamma till Walter!

Nice:) Vore en perfekt present här också kan jag lova! Är det normalstora förpackningar eller små "prov" förpackningar?

Kram

2009-12-01 @ 18:42:31
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Kim

Nej men den kommer nog denna vecka. :) Lyxig julkalender! :p

2009-12-01 @ 23:48:04
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0