God natt



Nu ska jag gå och lägga mig och förhoppningsvis så kan jag sova några timmar mer än natten som var. Sov en sväng innan middagen på soffan, men min rygg är inte att leka med så jag får inte sova några längre stunder åt gången. Måste börja kolla runt efter ordentliga amningsBHar. Någon som har några tips? Här i stan är utbudet värdelöst, finns bara för mindre bröst, vi som har lite tyngd och behöver ordentligt stöd för att inte förstöra ryggen har det ogjort att leta i de butiker som finns IRL. Eller det finns i en butik, men då får man nog betala närmare 1000:- lite väl mycket om ni frågar mig. Så tips på ställen onlajn som säljer bra, stabila amningsBHar mottages tacksamt. Gärna i modeller med helrygg om ni förstår vad jag menar och utan stål byglar..

Nä några alvedon på det här så ska jag nog kunna sova minst fem timmar, god natt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

minimundus.se är toppenbra ! kika in där och jag lovar att du hittar det du behöver till bra priser . kan rekomendera de tvättbara amningsinläggen och åtminstone en natt-behå (underbart skön) 99 kr bara .



köpte en trä-mobil till vidar också .



ja kika in , jag gillar sidan :)

2009-12-04 @ 01:44:53
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: emma

hehe okej.. ja vill med ha mnått som gör att min tid gårsnabbre.. känns som trollboll aldrig kommer:(..



har du sovit gott inatt? vad ska hittas på iag:)?

kramis

2009-12-04 @ 07:43:51
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Catarina

Ja, det där med behån har varit ett problem att hitta. Lyckligtvis så har vi en sån där tantbutik här i stan där de faktiskt hade amningsbehåar och kunde beställa hem rätt storlek.

En sån där lite mer service inriktad historia än Lindex och H&M.

De jag köpt kostade runt 400 kr så de var ju inte billigast men dom ryms in i alla fall...

2009-12-04 @ 13:11:00
URL: http://lillawestin.blogspot.com
Postat av: Jennie

Jag tycker den sidan är skitbra iaf . Hittade du någon bh ?



Vi är hos pappa nu igen ;) och på söndag blir det auktion minsann .. Händer hos er denna helgen ? :)



2009-12-04 @ 13:44:48
URL: http://vantabebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0