Hej mitt vinterland =)



Här i Umeå har det snöat sen igår vid lunch ungefär, helt underbart. Från början var det rediga lapphandskar som singlade ner men nu är det små snö som faller, men ändå, det är snö! Kanske kan bli en vit jul trots allt.

Jag lurade med mig M ut på en kvällspromenad, -6 grader, en decimeter snö och en emmaljunga som klarar av både "drivor" och pudersnö utan några problem. Vi tog med oss Emman så vi skulle kunna testa vinterdugligheten. Lätt fyra däck av fyra möjliga!

Bjuder på några bilder från ett vitt Umeå, en bild säger trots allt mer än tusen ord =)

 

 

Härligt kan jag lova att det var, nu håller vi både tummar och tår för att det förblir vitt fram till i början av Mars då allt gärna får smälta över en natt ;-) Tänk vilka underverk lite fruset vatten kan göra på humöret...

Kommentarer
Postat av: unique

Provkör Ni fortfarande vagnen? =)

2009-12-15 @ 22:52:25
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: krillan

alltså ni e för söta :)

2009-12-15 @ 23:19:36
Postat av: Kim

Ja eller hur! Dessutom så är det bra pris på den. :) Blir en sån till vårt badkar vid tillfälle.

2009-12-15 @ 23:41:12
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: emma

men jag brukar ta de lungt tycker jag.. jag gör inte så mycket om dagarna. jag typ diskar gör mat kanske går ut nån gång annars så är jag inte i världens upptåg.. min barnmorska sa ja skulle vila och gå långa promenader, puttsa fönster o så..



När har du din bf dag?



Tack gumman vad snäll du är:)

Kram



2009-12-16 @ 06:59:47
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0