Huvudvärk



Ujja, har så jäkla ont i huvudet. Det var bra när vi var ute på vår lunch promenad men sen har det bara tilltagit i styrka. Inte trevligt alls. Har försökt sova bort det, äta bor det, dricka bort det och för lite mer än en timme sedan tog jag en citadon, men inte ens den hjälper. Vad less jag blir. Första gången under graviditeten som jag haft migrän, hormonnivån har varit så bra för min skalle, för min migrän är hormon inducerad, men nu verkar det hända saker för det här är migrän när den är som värst. Hoppas bara jag slipper kräkas :-S Nu säger säkert någon att kan det inte vara havandeskapsförgiftning då och visst det kan vara det, men hos BM igår så var mitt tryck 120/75 och jag hade inge protein i urinen så nej, isåfall har det kommit över natten. Fast det kanske kan gå jätte, jätte fort?

Kommentarer
Postat av: Kim

Hejsan, det gick bra! Bebisen hade vänt sig själv, jäkla unge. :p Har inte haft ngn dator. Ingen bebis än! :D Kram

2009-12-18 @ 20:41:12
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Emma

jag säger istället att din huvudvärk/migrän är tecken på att du snart ska föda.. för de är så de har startat för de andra som blivit mammor i bloggen..



vi får se, för de är ju snart dags för dig:)

kram

2009-12-19 @ 04:12:25
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0