Julpyssel



Jag har varit på Hedlunda och julpysslat. Inte för att jag gjorde så mycket till pyssel, men fikat har jag då gjort ;-) Alltid lika trevligt att träffa Ida och Linda med barn, fullt ös medvetslös så att säga. Nu vet jag ännu bättre vad vi har att vänta oss om sisådär två år :-)

Kvällen ska jag och M spendera på varsitt håll. Jag ska på jobbet och rodda julavslutning med gröt och skinksmörgås och M ska ut och köra taxi. Förhoppningsvis så kommer inte huvudvärken tillbaka något mer idag. Men den ligger hela tiden i bakgrunden och pockar. Tog två alvedon på eftermiddagen vilket nog har räddat den här kvällen. Efter att ha ätit så blev det ännu lite bättre så jag håller tummarna för att det är över nu. Om inte så har jag stränga order från lite olika folk att fara in till förlossningen och kolla mina värden, kan vara havandeskaps om vi har otur. Med min vanliga otur blir vi väl dessutom igångsatta i så fall och sen dyker Ärtan upp 00.01 natt mot torsdag.. Tänka positivt var det ja ;-) Stötte i hop med en av preggosarna på stan, Anna, och hon langade två citadon till mig, så nu har jag två hemma, ifall huvudet skulle sprängas i natt igen, fast frågan är ju om det hjälper...


Kommentarer
Postat av: Kim

Funkar citadon bättre än alvedon? Glöm ej att gissa i min blogg! :)

2009-12-19 @ 22:46:26
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: Anna (katt tass)

Hoppas du sluppit huvudvärken nu!

Jag intog ryggläge på farmors soffa resten av dagen och klarade mig faktiskt rätt bra från förvärkar trots alldeles för mycket spring på stan;-)

Hittade en bebismössa också, en lundmyr i strl 0-6 mån som inte såg allför stor ut.

2009-12-20 @ 11:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0