Mystajm!



Om det var julmusten, den extra stora påsen med polly eller avsnitt 12-24 av Sunes Jul det vet jag inte, men nu känner jag mig mycket piggare. Febern har, förhoppningsvis, försvunnit för den här gången och min vänstra halsmandel är inte alls svullen längre, den ömmar lite lätt, men det blir bättre för var minut. Tar jag det bara lugnt imorgon är jag nog helt frisk lagom till julafton =)

Måste erkänna att det känns ganska skönt att inte behöva packa ihop oss för att fara och flänga runt mellan Sverige för att fira jul i år. Så länge Ärtan stannar i magen tills efter jul så tror jag vi kommer få en kanon jul här i vår mysiga lägenhet. Får se om jag känner samma sak imorgon, humöret växlar, men det har ni nog redan märkt ;-)
Nä nu blir det film med Älsklingen i soffan, vi har knappt setts idag för han har huserat vid köksbordet med en kompis och spelat "flyttaomkringkrigsgubbarpåettbräde" spel hela dagen. Nu blir det soffmys!

Trevligt avslut så här på dan före dan före dopparedagen =)


Kommentarer
Postat av: Tella

Du måste berätta mer vad du fått i din body shop kalender! :)

2009-12-23 @ 08:56:30
URL: http://tellas.blogg.se/
Postat av: Monica&Theodor

God Jul på er med & hoppas att ni får en fin julklapp tillsammans imorgon =) Hihi..

Än så länge har inga gäster ringt oss utan fortsatt ringa mina föräldrar.. snart tar mina grav hormoner över o jag blir arg morr får man fråga vart ni bor? Jag har inte hunnit snoka så mkt ännu =) Kramar

2009-12-23 @ 09:23:36
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0