This is it, eller?


BF-lista
_______________________________

14/12   Krillan    (flicka)
17/12   Malin    ( pojk)
Linda    (pojk)
18/12   Ida       (flicka)
19/12   Linda m Milo i magen (pojk)
20/12   AnnaH   (pojk)
21/12   Josefin  (flicka)
23/12   Sophia   (pojk)
24/12   Dannie   (pojk)
25/12   Mormor Ros-Marie ( pojk)
Anna (katt tass) (flicka)
26/12   Barnafadern ( pojk)
Linda  (pojk)
27/12   Jessica   (flicka)
Sandra Neos mamma ( flicka)
28/12   Kim  (pojk)
30/12   Tella  (flicka)
31/12   Malinlj  (flicka)
2/1      Jag ( pojk)
3/1      Mindy (pojk)


Om Det är på G så är det min mamma eller Anna som kan ha rätt. Kan det vara så att det är inatt som gäller. Har värkar med mellan 3 - 4 minuters mellanrum. SKa ladda med energi och sen åker vi nog in. Just nu hoppas jag faktiskt på att det är på riktigt, vill bli undersökt, är det verksamma värkar eller gör de ingen nytta? Om det skulle vara värkar som inte gör någon nytta så kommer jag tappa hoppet, det gör ont för fan!  Besöket blir om inte annat för att få en sovdos, för med den här värken kommer jag inte kunna slappna av, hoppas på något annat än Citadon för det hjälper uppenbarligen inte för mig =(

Nä, nu ska jag försöka få i mig en smörgås. Trevlig fortsättning på kvällen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad spännande!

Är det så att du tror att det är riktiga värkar är det troligtvis det också, det känns när de kommer kan jag säga! Och att du får de så tätt också...



Du kanske är på förlossningen just nu vem vet! Lycka till, håller tummarna för att allt går bra =)

2009-12-24 @ 22:00:16
URL: http://livetalalinda.blogg.se/
Postat av: Kim

Åh lycka till nu om det startar på riktigt! :)

2009-12-24 @ 22:59:24
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0