Regn, regn och åter regn

De sista 36 timmarna har det varit uppehåll ungefär 5 minuter. Visst låter det som att sommaren har kommit på riktigt :)
Njuter verkligen av att vara ute på en ö när det regnar, blåser och är allmännt huvudvärksväder. Ska jobba min sista dag imorgon, sen är det senester :) Ska bli så skönt, fatta vad jag längtar. Vi har stora och krångliga planer inför semestern, men den plan som är viktigast är att jag har besällt sol, så dä så!

Trevlig kväll, här ute ska vi nu till att kolla på lite film.

Kommentarer
Postat av: Nina

ja massa tur :P



usch då. hoppas det vänder snart. ja hade oxå en sån period. då gick ja ner i vikt.. men det släppte ju sen iaf. men det är ändå inge skoj att inte vara sugen på nått =/

2009-07-25 @ 00:15:18
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo jag tror det börjar nog blir lite trångt inne i min mage med nu, känner varenda rörelse!(du vet ju hur underbart det är!) Och vi mår underbart! hur mår ni?hoppas ni får en fin lördag!

2009-07-25 @ 11:06:32
URL: http://alexxandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0