Ska inte klaga

Har i flera veckor funderat på hur alla bloggare får så många besökare och kommentarer från dessa. Sista dagarna har min blogg fördubblat antalet besökare :) Jiippi! Ännu roligare är att det kommer in fler och fler kommentarer.

Så till medaljens baksida, de kommentarer som bara har till syfte att ragga köpare, röster eller annan reklam. Jag vill inte moderera mina läsares kommentarer, alla ska få utrycka sin åsikt, och då jag ibland är frånvarande ett dygn eller kanske mer är det trist om inte kommentaren publiceras på så lång tid. Men nu vet jag inte längre, är inte intresserad av att rösta på en för mig okänd bloggares blogg. Eller köpa hårspännen från en annan och cykelsmycken från en tredje. Snälla sluta använda min blogg som annonspelare!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Hoppas att du får en skön onsdag..Sparkar din bebis mycket nu eller? kram kram

2009-07-22 @ 12:20:08
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Malin Lj

Kommentarer och beökare är alltid kul:) Jag godkänner kommentarerna innan de publiceras just för som du skriver, man får så mycket "annons-kommentarer". Men också för att lättare hålla reda på vilka jag har läst, speciellt när de börjar bli flera:) Kram

2009-07-22 @ 12:20:14
URL: http://malinlj.blogg.se/
Postat av: Mindy

Våran prins är livlig en..har moderkan framme vid mage så det är inte tydliga sparkar man känner av än..men det som du säger fladdrar till..så underart.kram

2009-07-22 @ 12:36:59
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0