Tisdag

Nu är jag hemma, jippii!! Ska vara hemma tills på lördag morgon, ska bli så skönt :)

Är lite fundersam, igår la jag ju ut infon kring v. 18 men läste inte igenom den förräns idag ( ja jag vet :S). Nu till funderingen, hur kan en bäbis som är 13 cm från huvud till rumpa och sen ca 8 cm långa ben få plats i min mage??? Borde det inte synas mer? Kännas mer? Eller är jag bara nojig idag?? Kanske börjar bli lite nervös inför Ultraljudet ändå...^^ Är ju rädd att det hänt nått, med ärtan, eller att h*n inte växer ordentligt eller vad som. Blir som ett ekorrhjul av trista tankar, måste släppa dem nu. Lugnar mig nog så fort jag känner ärtan sparka när jag väl lugnat ner mig.

Kommentarer
Postat av: Marlene

det är så olika, på mig syntes magen redan i vecka 9 men vissa får ju ingen mage förrän i vecka 20+ :) Tror inte att du behöver orora dig! Kram

2009-07-15 @ 10:40:04
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0