Dagen...

...har varit solig här uppe i Umeå.
Jag har dock hållit mig inomhus och putsat hälften av våra fönster, så Mange ska slippa det när jag drar på jobb och han ska städa ur lägenheten.. Har även lyssnat på Hanna i dagens sommar i P1. Hon är ju helskön, gillar hennes återblickar till sina år på Kalix fhs, vem känner inte igen sig?? Visst jag är 2 år yngre så Oasis och Manic street preachers förknippar jag inte med min första tid hemifrån med ny pojkvän utan snarare gymnasieåren, men det var klockrena analyser av  tonårs tjejens första riktiga förhållande. Tanken på att ens lämna killen fem minuter för att hålla liv vid ett eget intresse, gick det? Som sagt, en riktig tidsresa tillbaka till tonåren, som ändå ligger hyfsat fräscha i minnesbanken.
Vem känner inte igen sig när Hanna tar upp ämnet på fest med pojkvän? Där har väl alla varit, lite för mycket uppmärksamhet åt en annan och det är igång, tur att Mange inte är sån :)

Nu hoppas jag verkligen att morgondagens sommar pratare är lika underhållande och träffsäker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0