En lååång kväll

God morgon! Blä!

Inte nog med att jag måste masa mig ur sängen vid sex tiden i morse för att hinna med bussen som går vid åtta, jag kom inte hem förrens 01.30 inatt. 7 timmars stillastående i duggregn vid en hoppborg gör ingen onsdagkväll...
MEN kidsen är kul och det var förvånansvärt få av dem som var uppenbart berusade så där en skolavslutnings kväll :) All heder åt umeås ungdgomar.

Nu ska jag rasta hunden, göra en matsäck och inviga mina nya stödstrumpor. Fick lov att ge upp igår och inse att det nog är dags att prova dessa tingestar. Kanska kan jag slippa krypningarna och växtvärken i benen när jag ska sova nu. Särskillt som jag ska sitta några timmar på bussen idag och sen jobba i kök hela juli...

Ha en trevlig dag!



De här två tjejerna var vid min och Annelies station, hoppborgen, i säkert 3 timmar. Som ni ser var de riktigt slipade på att göra volter :)

På schemat stod även sumobrottning, bungee running och boxning med gigantiska handskar.



Självklart fanns det även en scen där umeås ungdomsband uppträdde :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0