en spännnade dag

Hallå :)

Nu har jag varit på KK för cellprov. De såg inga förändringar, eller allt såg normalt ut :) De tog prover för säkerhets skull och svaren kommer på måndag men jag har på känn att det inte blivit mer än sist jag var dit...

Hur som, vi fick göra både VUL och UL :D Sist vi gjorde VUL ( v 5 + 2) såg vi hjärtat slå och inte så mycket mer. Idag ( 12 + 2 enligt VUL:et idag ) såg vi armarna, ryggraden och hjärtat. VI såg även hur h*n vände sig. Skit häftigt. Bilderna vi fick med oss hem ska jag lägga in, måste bara hitta på en scanner :)

Ha en trevlig dag allihopa, själv ska jag packa för resa söderut och 85 års kalas och sen jobba kväll/natt på stan som fritidsledare när det är skolavslutnings jippo för de som inte tar studenten. Blir en låång kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0