Kan man annat än njuta

Har nog missat att berätta att jag ska jobba i köket på Norrbyskär hela Juli. Kom ut i morse och blev abrupt inkastad i köket och det kaos som rådde. Trodde jag skulle få en mjukstart och en chans att lära känna lägergården och dess omgivningar. Inte då!
Är trött i fötterna och känner av mina foglossningar, men det är skit kul.

Har tyvärr inte haft tid att knäppa några kort på dessa underbara omgivningar än, men det kommer :)

För övrigt så har Sommar på P1 varit mindre bra både igår och idag :S

Ha en trevlig kväll alla :)

Kommentarer
Postat av: catta

Klicka precis in på bloggen, såg att du ska ha barn:



Grattis :)



Trevlig sommar

Kram Catta

2009-06-30 @ 21:45:35
URL: http://cattanorberg.blogg.se/
Postat av: Malin Lj

Ja, nu börjar det kännas nära kan jag lova:) Spännande!:)



Skönt att allt verkar gå bra för er! Så ni har planer på söder flytt om nåt år eller? Runt V-ås trakten till och med?

Ha det så bra! Kram

2009-07-03 @ 01:10:50
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0