Premiär magbilder

Jag har gruvat mig för det här, men nu när sommarn är kommen och kompisarna flygger kors och tvärs i landet, känner jag mig tvungen att visa upp tjockis magen i sajberspace.

Se och njut av att ni inte är lika tjocka, om det i alla fall kunde stå gravid i pannan så folk slutade tycka att jag blivit lönnfet skulle allt kännas så mycket bättre :)

Först kommer en bild tagen i vecka 8 + 0, ingen direkt skillnad mot min normala kroppshydda.



Och sen en bild med datum i söndags alltså 14 + 0.




Som ni kanske förstår så börjar mina byxor vara ganska små, tur det är leggings och
tunika på modet den här säsongen med :)

Kristel, se vad du missar när du är i Skåneland :)


Kommentarer
Postat av: krillan

du, jag ska komma å klappa sen :)

2009-06-24 @ 21:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0