Sommar

både utanför fönstren, som för övrigt är rena och fina, och i radions P1. Dagens program bygger inte direkt upp mina förväntningar, men det kan inte vara sämre än igår... Vad tror ni?

Sommar i P1

Dagens sommarvärd är
Alexander Stubb

Utrikesminister i Finland, Samlingspartiet

– Jag kommer bland annat att prata om mitt stora intresse: triathlon och mitt förhållande till Sverige. Och naturligtvis också om mitt jobb och intressanta personer jag har träffat.

 

Hmm, hoppas de intressanta personerna inte bara är finska kändisar utan lite blandat, tycker dock det är lite skoj att de tar in finlands utrikesminister.. Tänk om Condoleezza Rice hade varit sommarpratare :)

 

 

Nä nu ska jag ta tag i några garderober och köksskåp som behöver tömmas. Efter det lunch och sen fönsterputsning till Sommar :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0