Sommarens fynd

Har idag gjort sommarens fynd, i alla fall tror jag att jag kommer tycka det när sommaren är över.
Åkte ner till hamnen och skulle hämta Mona som städade ur båten. På väg tillbaka utbrister Mona stanna, vänd!
Då har hon sett två fina slag/fäll bord som det står en stor lapp med "varsegod" på. Snacka vi är nöjda, vi inte ens slogs om vilket vi ville ha, hon gillade det lilla och jag köksbordet.

Bedöm mitt fynd själva, nu blir det ett nytt  bord i köket istället för det gamla rangliga :)







Kan man annat än gilla? :)

Kommentarer
Postat av: hidden.face

Älskar att handla begagnat. Möblerna har liksom en historia bakom sig, det är häfigt.



Kika gärna in på min blogg också. Inlägget "värsta sortens drömmar" är nog intressant för de flesta. Skulle vara skönt att höra om fler har upplevt något liknande..

2009-06-18 @ 11:25:34
URL: http://hiddenface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0