Spökveckor

Var det nån som sa i ett forum jag besökte. Ska tydligen, om de infaller, komma någon gång i början av andra trimestern. Kan nog vara dessa som spökar för mig just nu. Känner mig inte alls gravid, måste kolla på UL bilden av Ärtan för att förstå att det faktiskt är något där inne. Det enda sätt som h*n ger sig till känna på är att jag känner av mina foglossningar mer och mer. Magen växer inte, håret är fint och finnarna borta. Har ju knappt mått illa och tröttheten är sedan länge överstökad. LIte svettningar ligger kvar, men idag är det 25 grader i skuggan och tryckande åska över Umeå så det är inte så konstigt att jag svettas där jag går och packar ihop vårt kök....

Nån som känner likadant??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0