1 månad till BF



Idag är det 1 månad till BF, tänk vad fort tiden går. Kommer fortfarande ihåg när graviditeten var en månad gammal som om det var igår.Tänk så mycket vi hunnit göra, tänka och vilken mental resa vi gjort för att förbereda oss inför Ärtans ankomst. Så mycket en blivande förälder hinner utvecklas och uppleva hinns nog i vanliga fall med på två eller kanske till och med tre år, fascinerande!

En månad kvar till BF innebär även att det är en månad och en dag till julafton och idag inledde jag julstöket med att börja med min julkorts tillverkning. Tre stycken hann jag göra innan det var dags att fixa middag. Blir nog några fler imorgon förmiddag innan det är dags för lunch med flickorna på kina igen ;-) Mums!
Imorgon kväll ska jag baka lussekatter och eventuellt pepparkakor om jag har tid och ork. Eftersom älskling är borta hela kvällen kan jag gotta ner mig i julmusik och andra juliga tillbehör för att riktigt komma i stämning, lovely!

Vad gör ni för att hitta julkänslan?


Dagens tre julkort, ganska nöjd måste jag säga =)

Kommentarer
Postat av: gabriella

Men gud vikka fina kort!!! =0)

Det blir väl att vi gör med hunden å bäbis iår!!

Ska leta fram julmusiken jag med!!

Nu ska jag lägga mig å läsa å innvänta att han ska vakna å äta för sista ggn inatt!!

Kram!!

2009-11-23 @ 22:37:19
URL: http://lillkakan.blogg.se/
Postat av: krillan

vad du har varit duktig ;)

2009-11-23 @ 23:39:09
Postat av: Lingonplutt

Fina kort!



För att hitta julkänsla så hjälper julmusik, julpyssel, pepparkakor och smygsmaka på glöggen. Antingen var för sig eller alla samtidigt ;)

2009-11-24 @ 01:21:00
URL: http://lingonplutt.blogg.se/
Postat av: Mammut

Ja, hon hade bråttom ut lilla skrutten! :)

Jag har känt på mig helatiden att hon skulle komma tidigare! snart har du din lill* här utanför med! så myyysigt!!!!

:)

Kramar

2009-11-24 @ 09:22:39
URL: http://www.metrobloggen.se/Mammut
Postat av: Sara, Tyran & MiniMyran

Vilka fina julkort!! Jag brukar ofta göra egna också, men i år tror jag att jag är FÖR tjock och FÖR lat, så det får nog bli nån bild på Tyra bara :P



Ses om ett par timmar!

2009-11-24 @ 10:24:33
URL: http://viktigamammansvardag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0