Färdig stökat för dagen



Nu ska jag alldeles strax unna mig att dö i soffan, jag gjorde det för ett tag sen men sen släppte paltkoman och jag kom in i andra andningen, det vill säga dammsugning och gardinbyte i köket. Nu är det nya gardiner i fönstren, julgrupperna är färdiga ( !) och jag har tagit fram några små saker till som är trevliga så här i början av advent. Några ljusstakar och adventsstjärnor bland annat. Tomtar och de mer juliga pyntent spar jag till sista stund. Tänkte visa de fyra julgrupperna jag gjorde, är faktiskt riktigt stolt över mig själv, är första gången jag försöker mig på ett dylikt projekt och jag är faktiskt riktigt nöjd med resultatet. Nu återstår att se hur länge de överlever omplanteringen, växter köpta på större "blomster varuhus" har en tendens att vara så hårt drivna att de inte klarar sig särskilt länge, speciellt när de planteras om :-(

Sov så gott!

 


Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej!



Jag tänkte tipsa dig om mina pågående jultävlingar! Dom har du väl inte missat?

Du kan kamma hem massor med julklappar till de små, till dig själv eller kanske någon vän!



Detta kan du vinna:



» En klänning eller tröja + mössa från Gooey Brand

» En Rockefella-mössa från Pilutta

» Ett presentkort på 300 kronor att handla för i MinPluddeVutts leksakssortiment

» En valfri Nova Star-tröja och en valfri mössa ur hela shopen från Liten På Landet

» Ett presentkort på 300 kronor från VinylDekor

» Den gröna filten "Moln" från HippaHem

» Ett valfritt halsband (Mina barn eller Gravid) från Silverbaby

» Ett presentkort på 400 kronor från VimsaDekor



Klicka här för att komma direkt till tävlingarna:

http://agneslauedberg.blogspot.com/search/label/T%C3%A4vlingar%20-%20P%C3%A5g%C3%A5ende



Ha nu en underbar helg och en riktigt mysig första advent!

2009-11-27 @ 23:35:06
URL: http://agneslauedberg.blogspot.com/
Postat av: Annika

Superfint! :) Får du inget jobb som lärare kan du nog jobba som florist istället! ;) Ha en underbar helg! kram

2009-11-27 @ 23:35:42
URL: http://gabulfota.blogg.se/
Postat av: Jennie

De två nedersta var veeerkligen jättefina ! Du är duktig stumpan . JAg köpte mig fyra julgranskulor som jag ska hänga upp i mina stoooora vardagsrumsfönster . Det typ det ända julpyntet vi kör på .Kanske en & annan adventsljusstake ! ;) Julstämningsmördare jag är va ! ? :D

2009-11-28 @ 00:25:43
URL: http://vantabebis.blogspot.com
Postat av: unique

Ush! Den där städningen ska jag ta itu med på måndag. Börjar mammaledigheten då. Fatta jag är nöjd. Ska bara jobba denna helg oxå. Wihoo!!!



Ha en underbar lördag

2009-11-28 @ 08:57:57
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: emma

fina blommer:)

2009-11-28 @ 11:22:22
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: Ros-Marie

Stiligt Liw"

Kul att du tar initiativ till att vara kreativ. Visst är det mycket roligare att göra "egna" skapelser?

Du skapar fin decemberstämning på bloggen.

Stor varm kram

2009-11-28 @ 21:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0