Film tajm



Både jag och älskling känner oss lite nere så nu ska vi kolla på film. Blir inte vad för sorts film som helst utan en JULFILM :-) Ni kan ju inte vara förvånade ;-)


Four Christmases

Får se om den är nått att se, men den har fått bra recentioner så jag hoppas att den är sevärd i alla fall. Efter filmen blir det till att fräsha upp mig för sen ska jag på jobbet, känner mig inte hundra, men jag ska försöka. Surt om jag inte orkar för det är min helg så jag jobbar 5 pass på raken, även om det är korta pass så är det pengar som jag behöver i slutänden, vill inte sjukskriva mig, mer än vad jag redan är vill säga..

Kommentarer
Postat av: Jen

Ja jag vet det är heeelt sjukt! Jag var på en föreläsning igår och då kändes det verkligen nära!

2009-11-12 @ 22:06:49
URL: http://thej.blogg.se/
Postat av: linda & lillpågen i magen

Tack så mkt, vi hade oxå lite beslutsångest innan vi valde vagn och det enda jag visste var att jag ville ha en Emmaljunga. Fundera först på en duo/combi men dom var större än denna och klumpigare att få in i en bil så fick bli en citycross. Den är rejäl men endå smidig. Citycrossen finns ju med svängbara hjul med och heter nitro tror jag. Men jag är lite "gammeldags" och vill ha vanliga hjul :) Rätt roligt att ni inte har köpt vagn ännu eftersom du inte har så långt kvar ju :) Tänk på att nya vagnar kan ta tid att få hem :)

Jo vi gifte oss också mest av praktiska skäl nu när lillen kommer, ville egentligen ha stort och fint bröllop men det får vänta liksom. Allt kostar! Ha en trevlig kväll kram

2009-11-12 @ 22:22:03
URL: http://liindatherese.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hur skönt som helst, men nu finns det nog inte så mycket plats för blåsan längre oavsett hormoner heh, täntke på att du skrev att din kille måste åka hem emellanåt när ni är på bb? Why? får han inte stanna lika mycket som du och bebis? elelr missuppfattade ja kanske? kram på er

2009-11-12 @ 22:44:46
URL: http://alexxandria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0